lovelooorN

emo0o0 luv & lonleyness & every thing that grows ur heart

I'm burried in dead lock

وقتی دیدمت ، زندگیم مث یه خلسه بود
تا روزی که تو قلب منو دو تکه کردی
تو زندگیم خیلی وقتا دلتنگت میشم
تو از اول به من چیزای مخصوص و خاص گفتی
تو قول دادی که هرگز قلب منو نشکنی
آه.....چطور باورت کردم ؟
اما در چند ثانیه همشون شکستن و خرد شدن
و حالا احساس میکنم که از عمق درونم دارم آسیب میبینم
روز و شب دارم بهت فکر میکنم
به فکر لبخند تو
صدای قاه قاه تو
چشمای تو
عشق تو ، پس درست
من دیگه به جایی نمیرم که با هم اونجا دیدار میکردیم
من صدات رو میشنوم
طوری که کنارت راه میرفتم
اما جرات نداشتم پشت سرم رو نگاه کنم
اما ضربان قلبم و حبس میکنم
ومن نمیتونم خودمو کنترل کنم و به عقب نگاه کنم
ولی تو اونجا نیستی
من فقط آرزو کردم
برای یه نگاه مختصر به تو
برای دیدن اون عشق
دوباره در چشمای تو
تا تو از من


تنهایی رو دور کنی
و امروز وقتی که اینجا می ایستم
هیچ چیز دیگه ای رو نمیتونم ببینم
جز اینکه تو روت رو برگردوندی
و من برای برگشت تو آهسته حرکت کردم
تا ببینی که من هنوز اینجا ایستادم
تو همچنان میری
و من رو تو غم و اندوه تنها میذاری
من حس گریه کردن داشتم
اما کاری نتونستم بکنم
تو به خاطر هیچ منو ترک کردی
با یه اشک بی صدا
تنها چیزی که تونستم بگم
متاسفم من دوستت داشتم

 

 

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





+نوشته شده در یک شنبه 30 بهمن 1390برچسب:,ساعت14:22توسط nazi giGz | |